Sikeres pályázatírás folyamata

 
 
I. Igényfelmérés
 
A regisztrációs űrlap kitöltését követően kollégáink 24 órán belül felveszik Önnel telefonon a kapcsolatot, és felmérik a pontos fejlesztési igényeit. Ha van az igényeknek megfelelő pályázat akkor kap a pályázatról egy rövid tájékoztatást telefonon, hogy mik a legalapvetőbb követelményei a páylázatnak.
 
 
II. Pályázatképesség vizsgálat
 
Amennyiben cége budapesti, vagy gyakran jár Budapestre, akkor az első telefonbeszélgetés után egy személyes találkozót egyeztetünk az Önnek megfelelő helyszínen és időpontban, ahol az összefoglalót személyesen átbeszéljük. A személyes találkozó során ismertetjük a pályázat pontos részleteit / lehetsées buktatóit, és csak ezek után kell a pályázatképességi kérdőívet kitöltenie.
 
Ha nem jön össze a személyes találkozó, akkor a telefonon történő megbeszélés után, küldünk az adott pályázatról egy részletes összefoglalót a kizáró feltételekkel együtt, és egy kérdőívet, ahol az Ön cégének pályázatképességét vizsgáljuk meg. Ezt a kérdőívet a lehető legrövidebb időn belül kitöltve vissza kell küldenie. A kérdőív visszaérkezése után telefonon beszéljük meg az apró részleteket. 
 
A pályázatírás folyamata során minden esetben leellenőrizzük a pályázó céget, hogy kizárjuk a későbbi buktatókat, és onnantól kizárólag a projektre és annak megvalósítására kelljen koncentrálnunk. Sokan esnek bele abba a hibába, hogy nem végzik el időben a pályázatképesség vizsgálatot, kidolgozzák a teljes projektet, és egy fél éves munka után jönnek rá, hogy nem felelnek meg a pályázati kiírásnak. Ahhoz, hogy elkerülje ezt a buktatót, mindenképpen részt kell vennie egy pályázatképesség vizsgálaton !
 
 
III. Pályázatírási szerződés megkötése
 
Amennyiben cége megfelel a pályázati követelményrendszernek, úgy megkötjük Önnel a pályázatírási szerződést.
 
 
IV. Adatbekérés
 
A pályázatírási szerződés megkötése után bekérjük a projekthez szükséges adatokat. Itt nem kizárólag a céges papírokra gondolunk, hanem a projekt megvalósításához szükséges dokumentumokra és információkra is.
 
 
V. Pályázat megírása
 
Az Ön által rendelkezésre bocsájtott információk segítségével, és a saját tudásbázisunk alapján elkezdjük összeállítani a projektet. A pályázatírás minden esetben előre meghatározott  kérdőívekből és a kötelező mellékletekből áll (a kötelező mellékletek mindig a kérdőívben kerülnek felsorolásra). Ezeket a kérdőíveket mindig az Ön cégére szabottan állítjuk össze. 
 
A pályázatot úgy állítjuk össze, hogy az állami támogatás összege minden esetben arányban legyen a cége mutatóival, hogy minél kedvezőbb elbírálásban részesüljön. 
 
A pályázatírás során  nemcsak a pályázott pénzösszegre, hanem a cégének az időgazdálkodására is nagy hangsúlyt fektetünk. Célunk, hogy a pályázat megnyerését követően ne növekedjek a cégének az adminisztratív terhei, és a pályázatban szereplő vállalások reálisan teljesíthetők legyenek. 
 
Ha a pályázatírás közben felmerülnek még kisebb kérdések, akkor azt minden esetben telefonon egyeztetjünk Önnel. 
 
 
VI. Pályázat beadása
 
A pályázat elkészítését követően tefeonon egyeztetünk időpontot egy személyes találkozóra. A személyes találkozón átadjuk a teljes pályázati anyagot, amit a helyszínen minden oldalon alá kell írnia.
 
Az elkészített pályázatot ezt követően mi adjuk be, majd ezek után postázzuk a nyomdai költség számláját. A nyomdai költség pályázattól függően 15-30.000 forint között van. A nyomdai költség függ a beadandó pályázatok számától, és hosszától egyaránt.
 
 
VII. Pályázat elbírálása
 
A pályázat beadása után a Közreműködő Szervezet ellenőrzi a beadott pályázatot. 
 
Ha valamit módosítani kell, akkor hiánypótlást küldenek a pályázónak. Ekkor Önnek a lehető legrövidebb időn belül továbbítania kell postán vagy beszkennelve a hiánypótlási kérelmet felénk.
A hiánypótlásnál a szükséges adatokat leegyeztetjük, majd elkészítjük a szükséges módosításokat. 
 
 
VIII. Pályázat elbírálása
 
A pályázat beadását követően a Bíráló Bizottság (BB) határoz az állami támogatás megítéléséről. Amennyiben ez pozitív, és nyert a pályázat, akkor erről küldenek egy hivatalos postai értesítést a pályázónak. 
 
 
IX. Sikerdíj kiszámlázása és elutalása
 
A pályázat sikeres elbírálását követően kiküldjük Önnek a sikerdíjról a számlát. A sikerdíjat a pályázati szerződésben meghatározott idő után kell átutalnia a számlánkra, mivel a nyerést követően már biztosan megkapja a pályázati pénzt.
 
 
IX. Támogatási szerződés megkötése
 
A pályázati pénz lehívásához szükség van a Támogatási Szerződés megkötésére. Pályázati szempontból az utómunkák ekkor kezdődnek. A pályázati utómunkák során is segítünk a partnereinknek, hogy a lehető legkönnyebben tudják lehívni az általuk igényelt állami támogatást, és komolyabb adminisztrációs teher nélkül meg tudják valósítani a fejlsztéseiket.
 
A Támogatási Szerződés beadása előtt mindent előkészítünk, majd átküldünk Önnek e-mailen. Így ezek után Önnek csak ki kell nyomtatnia az általunk készített dokumentumokat, azokat aláírnia és az általunk megadott címre beküldeni. 
 
 
X. Projekt megvílósítása és a pályázati pénz lehívása
 
A Támogatási szerződés megkötése után általában néhány hónap, mire a projekt lezajlik. 
 
A pályázati projektek megvalósításakor sok esetben lehetőség van pályázati előleg lehívására. Erről minden esetben tájékoztatjuk partnereinket, hogy mely pályázatok esetében lehet előleget igényelni.
 
Ha a projekt befejeződött, akkor számlák és egyéb kifizetési dokumentumok alapján segítünk Önnek összeállítani a kifizetési kérelmet, és a Projekt Előrehaladási Jelentést (PEJ). Ezek vagy személyes találkozások során készülnek, vagy a részletes útmutatásunk mellett a cége egyik munkatársa készíti el, mi pedig ezt valamilyen formában leellenőrizzük. 
 
A kifizetési kérelmet a pályázó postázza a Közreműködő Szervezetnek. Ezen csomag postai beküldése és ellenőrzése után a megnyert támogatási összeget az Ön pályázatban megadott bankszámlájára utalják. Ekkor záródik le a projektmenedzseri munka is.
 
 
                
Vevői vélemények

A 7 millió forint állami támogatásnak köszönhetően egy teljesen webáruházzal egybekötött vállalatirányítási rendszert tudtam venni a cégemnek. Ennek az új rendszernek köszönhetően a következő évben 37%-kal növelni tudtam az árbevételemet. Még egyszer szeretnék köszönetet mondani a sikerespalyazatiras.hu csapatának a kiváló munkájukért, és hogy segítettek végigivinni a projektet a kezdetektől a megvalósulásig. (Kiss Attila)

 

Az állami támogatásnak köszönhetően sikerült egy sokkal modernebb infrastruktúrát és ezzel együtt egy nagyobb telephelyet létrehozni fuvarozó cégünknek. Ezáltal jelenleg nagyságrendekkel több megrendelést ki tudunk szoláglni, és az autóparkunk is jelentősen bővült. A pályázati folyamat során az adminisztratív terheink minimálisak voltak, hála a sikerespályázatírás.hu csapatának. Még egyszer köszönök mindent. (Nagy Gábor )